فروشگاه اینترنتی کلک

فروشگاه اینترنتی کلک

فروشگاه اینترنتی کلک

فروشگاه اینترنتی کلک

فروشگاه اینترنتی کلک

توضیحات در مورد سرفه خلط دار

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ق.ظ

توضیحات در مورد سرفه خلط دار

علل رایج برای سپتیکمی عبارتند از: سوزش سرد (دخانیات، آلودگی هوا، حیوانات خانگی و مولکول های شیمیایی). آلرژی ریفلاکس مری و معده. عفونت ویروسی. آنفلوانزا برونشیت حاد سرخ کردن با خیار سوز در کودکان است. بیماری سل. بیماری سل. سرطان ریه رفلاکس اسید مونو شیمی درمانی. غدد طبیعی در بینی و گلو در حدود یک تا دو لیتر در روز ترشح می شود. این ترشحات سطوح داخلی حفره بینی را مرطوب می کنند و باعث می شود که هوا بینی را مرطوب و مرطوب کند و از ذرات مضر و باکتری ها در هوا نفوذ کند. سلول های سطوح بینی و سینوس حاوی وزوز گوش است که به آرامی گلو را تنظیم می کند و موجب تخریب بینی و سینوس ها به گلو می شود. هنگامی که ترشحات به گلو رسیدن، آنها به طور طبیعی و ناخودآگاه توسط فرد فرو می خورند. در مواردی که سطح ترشحات بینی و سینووی افزایش می یابد، یا هماهنگی، طعم و مزه، بوی یا غلظت ترشحات تغییر می کند، معمولا یکی از آنها متوجه و از مصرف این ترشحات از بینی به گلو رنج می برد. اختلال بلع یکی از علل ترشح گلو است.
شربت سرفه سرفه

یکی دیگر از داروهای گیاهی به نام Prospan همچنین اثرات مشابهی دارد. این دارو از عصاره برگ گیاه خوابیده است و آنتی اکسیدان خوبی است.
سرفه سرفه درمان

استنشاق بهترین و ساده ترین راه برای خلاص شدن از خلط است. استنشاق بخار در بینی بسیار مفید است. ده دقیقه حمام بخار یک بار در روز خالص را درمان می کند. به همین ترتیب، آب جوش گرم را به یک کاسه بزرگ بریزید. یک حوله بر روی آن قرار داده و بخار را برای 5-10 دقیقه وارد کنید. این کمک می کند تا ترشحات ریه را در ریه ها رقیق کند. این یک روش آسان است و شما می توانید آن را چندین بار در روز انجام دهید
شربت سرفه سرفه

برخی از شربت های گیاهی همچنین دارای عملکرد مشابه و صابون آبدار هستند. در میان این، شما می توانید شربت Thrysan، "Timmy"، "Timox" و "Broncotide" را ذکر کنید. اکثر این شربت ها از عصاره های ادویه ای ساخته شده اند که اثرات لکه دار خوبی دارند.
سرفه

جگر با آب گرم راه دیگری برای درمان اسید معده است. در حالی که آب گرم گلو را نرم می کند، نمک نیز به حذف باکتری کمک می کند. در یک لیوان آب گرم، یک قاشق چای خوری نمک را یک قاشق چای خوری و چند بار در روز بشویید.
شربت و سرفه

یکی از رایج ترین داروهای خلط آور "Gua Phanosine" است. البته، شربت بازدارنده موجود در بازار علاوه بر گاییفنزین، حاوی داروهای آنتی هیستامین (ضد آلرژی) و ضد التهابی است که ترشح را کاهش می دهد.
درمان های خانگی سرفه

لیمو عنصر بسیار خوبی برای از بین بردن خلط است. لیمو ضد باکتری دارای ویتامین C است و باعث می شود بدن از عفونت جلوگیری کند. دو قاشق چای خوری آب لیمو و یک قاشق غذاخوری عسل را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید. نوشیدن حداقل سه بار در روز به تسکین گلو کمک می کند و باعث کاهش تولید فلاشینگ می شود. یکی دیگر از گزینه های ساده این است که لیمو، نمک و فلفل را روی آن بریزید و سپس آن را بخورید. این دو یا سه بار در روز انجام دهید. زردچوبه دارای خواص ضد عفونی قوی است که برای کاهش خلط و کشتن باکتری های تولید کننده خلط بسیار سودمند است. همچنین به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند اضافه کردن قاشق چای خوری زردچوبه به یک لیوان شیر گرم و نوشیدن یک بار در صبح و قبل از رفتن به رختخواب دارای مزایای زیادی است. شما همچنین می توانید نصف قاشق چای خوری زردچوبه را با یک لیوان آب بخورید یا سه بار در روز بخورید. یک قاشق غذا خوری زردچوبه و یک نمک کوچک را به یک لیوان آب گرم چند بار در روز اضافه کنید. فلفل هندی طبیعت گرم و تحریک کننده برای کمک به کاهش درد قفسه سینه و بهبود گلودرد است. یک چهارم قاشق چای خوری چهارم، فلفل هندی و تازه شیرینی زنجبیل، سرکه عسل و سیب، هر یک قاشق غذا خوری و دو خوراکی ESHGH خوراکی Krddv ترکیبی از موکوس که داروسازان سه بار مصرف Drdrvz

  • کریم سوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی